donderdag 19 mei 2011

Een fiets - ne roze

Eva had van de week in de folder van de Dreamland een roze fiets zien staan.
Eva: "Kijk mama, mooie roze fiets, jij die voor mij kopen hé?"
Ik: "jaja Eva" met een scheef oog ne keer naar het boekje gekeken en ik doe verder met wat ik bezig was.

den deze dus
Een dag of twee later zitten we in de auto en ze zegt: "Mama, wij nu naar winkel rijden hé? Fiets kopen, roze!"
Ik "Maar daar heeft mama geen centjes voor zenne, je hebt toch een mooie gele fiets bij oma?"
Eva: "Jij centjes aan papa vragen, papa fiets voor mij kopen dan."
Ik: "Ok Eva, papa zal voor jou wel een roze fiets kopen."

Ze heeft er verder niet veel meer over gezegd.

Vandaag stond in haar boekje van Pinokkio (naschoolse opvang) "Eva heeft veel gebabbeld vandaag, over haar nieuwe roze fiets." 

Wij weten dus waar we ons meisje heel blij mee kunnen maken :-)  Dreamland here we come. - een deser -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten