vrijdag 1 juli 2011

Petteflet

Vakantie !  Voor veel kindjes betekent dit uitslapen en thuis zijn.
Voor minstens evenveel kindjes (denk ik toch in deze tijd van twee ouders die gaan werken) betekent dit op tijd opstaan om naar de buitenschoolse opvang te gaan.

Eva hoort tot de tweede categorie.  Vandaag is ze voor de eerste keer naar Petteflet in Paal geweest.
's Morgens afzetten was helemaal geen probleem.  Ze ging direct mee spelen in het turnzaaltje.

Woensdag waren we al een keertje komen kijken dus helemaal vreemd was het al niet.  Maar toch voor zo een ukkepuk van 3 jaar moet het toch een grote verandering zijn denk ik.  Nieuwe omgeving, nieuwe kindjes, nieuwe juffen, nieuwe regeltjes,...

Bij het ophalen 's avonds kreeg ik als antwoord: "Mama, wacht hé, ik moet eerst nog mijn tekening afmaken!"

't is dus goed meegevallen :-) gelukkig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten