zaterdag 29 oktober 2011

Ga maar Opa

Herfstvakantie, we trekken een paar daagjes naar zee.
Opa en ik en de kindjes rijden alvast met ons buske voorop, oma komt later met de trein, want ze moet zaterdagvoormiddag nog werken.

Zaterdagochtend:
ik: "Eva, Opa is jarig vandaag!"
Eva: " Dat is niet waar, want die staat niet op mijn kalender" (terwijl die er wel opstaat...)

Zaterdagmiddag:
Na een dagje Plopsaland staan we om iets voor 18h terug aan de tramhalte te wachten om naar Westende te trammen.  Plots weerklinkt uit het park muziek 'Happy Birthday' (hoorde waarschijnlijk bij een of  andere show').
ik: "Eva, hoor, nu doen ze in Plopsaland nog een feestje voor opa zijn verjaardag!"
Eva: "Met taart ook?"
ik: "Ja, dat denk ik wel."
Eva tegen opa: "Ga maar opa, ga maar, die taart halen!"

na enige minuten stilte
Eva: "Opa , spijtig hé van uw feest, dat wij daar niet meer zijn."

Ze zat er echt over in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten